Ontvang je veel binnenkomende oproepen? Dan kun je gratis de callcenter module in ons telefonieplatform Pulse gebruiken. Daarmee kun je oproepen eenvoudig afhandelen via een wachtrij. Je kunt de beller laten horen hoeveel wachtenden er nog voor hem zijn en de gemiddelde wachttijd aankondigen. Vandaag voegen we een nieuwe functie toe aan de callcenter module: het Pulse Insight wallboard! Daarmee heb je altijd een actueel inzicht in je voip telefonie statistieken.
Een scherm, alle overzichten
In de callcenter module kun je gebruikers koppelen aan een wachtrij, zij werken de binnenkomende oproepen één voor één af. Die gebruikers noemen we ook wel 'agents'. Met het nieuwe Pulse Insight wallboard kun je zichtbaar maken voor alle medewerkers wat de actuele status van je wachtrijen is. De statistieken op het wallboard worden automatisch 'realtime' geupdate. Zo kun je op een grote monitor zichtbaar maken welke agents (gebruikers) beschikbaar zijn, hoeveel binnenkomende oproepen er vandaag zijn afgewerkt, wat de gemiddelde wachttijd en gesprekstijd was en hoeveel gesprekken er nog in de wacht staan. Zo heb je altijd een handig overzicht van je wachtrijen en kun je extra medewerkers laten bijspringen als het druk is aan de telefoon.
Hoe werkt het?
Het Pulse Insight wallboard is beschikbaar voor Windows, Linux en de 'mini-pc' Raspberry Pi. Je download de applicatie gratis en installeert het dus eenvoudig op allerlei soorten apparaten. Na installatie log je eenmalig in met je logingegevens en daarna worden de statistieken van je Pulse telefonie weergegeven op je monitor. Het scherm zal zichzelf automatisch updaten en haalt constant de nieuwe gegevens uit je Pulse telefonie account op.
Meer over Pulse Insight wallboard