Wallboard

Eenvoudig statistieken van binnenkomende oproepen zien? Weten hoe veel wachtende bellers er zijn? In één oogopslag zien welke medewerkers beschikbaar zijn? Gebruik het wallboard van ons telefonieplatform Pulse!

Meer over Pulse
Advies nodig? Bel Dennis op 085 024 3000.
Wallboard in callcenter module

Callcenter module

Heb je veel binnenkomend telefoonverkeer? Gebruik dan de gratis callcenter module in Pulse. In de callcenter module maak je wachtrijen aan waar bellers in terecht komen. Per wachtrij kun je aangeven welke gebruikers de oproepen voor deze wachtrij aannemen, bijvoorbeeld per afdeling. Met het wallboard kun je vervolgens alle statistieken zien die je wil zien. Aantal wachtende oproepen, gemiddelde gespreksduur, gemiddelde wachttijd, aantal afgehandelde gesprekken, aantal gemiste oproepen, de beschikbare gebruikers én zelfs klanttevredenheid. Je kunt bellers vragen om het gesprek te beoordelen nadat er is opgehangen. 

Slechts één scherm nodig voor het wallboard

Slechts een scherm nodig

Je kunt het wallboard beheren met slechts één scherm. Dit kan een tv scherm of PC scherm zijn. Je ziet hier een overzicht van alle statistieken welke continu real time worden bijgewerkt. Op een scherm kun je meerdere wachtrijen laten zien.

Neem contact op
Voordelen wallboard

De voordelen van het wallboard

  • Real time statistieken
  • Gesprekstijd inzien
  • Aantal wachtende bellers zien
  • Gemiddelde wachttijd bekijken
  • De beschikbare gebruikers zien

De mogelijkheden
zijn eindeloos

Belplan

Callcenter

Gespreksopname

Telefonisch vergaderen

Hotdesking

Bestemming beheer

Openingstijden

Keuzemenu

Fax to mail

Voicemail

Wachtmuziek

Groepen

Gratis intern bellen

Flexibel

Standaard meertalig

Pulse app

Ook gebruik maken het wallboard?

Neem contact op met Dennis. Hij legt je er graag alles over uit!