Tips van Raffel

Nieuw: Alle statistieken op één wallboard

Geschreven door Dennis Verpaalen Leestijd: 5 Minuten

Handig overzicht over beschikbare agents? Dat kan vanaf nu met het wallboard binnen de callcenter module in Pulse. Je ziet hier welke agents in gesprek zijn, vrij zijn of op pauze staan. Daarnaast zie je hoe veel wachtende binnenkomende oproepen er zijn en wat de gemiddelde wachttijd en gesprekstijd is. 



Een scherm, alle overzichten

Met slecht één scherm heb je overzicht over alle statistieken. Je kunt gebruik maken van een PC, laptop of (groot) tv scherm. Je ziet hier alle statistieken van de agents die zijn ingelogd op het callcenter.

Wat kun je zoal zien?

Op het scherm zie je een realtime overzicht van het aantal wachtende bellers, de gemiddelde gesprekstijd gedurende de dag, de gemiddelde wachttijd gedurende de dag, het aantal afgehandelde oproepen en het aantal gemiste oproepen.

Waarom een wallboard?

Je kunt kiezen voor het wallboard zodat je niet dagelijks hoeft in te loggen in Pulse om statistieken van agents te zien. Je kunt realtime bij sturen en agents in en uit laten loggen wanneer dat nodig is.

Meer over het wallboard
Meer artikelen

Nieuw Pulse mobiele app | Raffel

Pulse mobiele app

Lees dit artikel
Yealink W80 | Raffel

Nieuw: Multicell DECT oplossing van Yealink

Lees dit artikel
Videobellen met Pulse | Raffel

Nieuw: videobellen met Pulse!

Lees dit artikel

Heb je vragen?

Neem contact met ons op!

Bijvoorbeeld met Tom, van de afdeling support.

Hij helpt je graag op weg.