Klanten aan het woord
Hoe ervaren
klanten Raffel
We hebben een aantal klanten gevraagd wat ze van ons en onze
dienstverlening vinden. Benieuwd? Lees snel verder wat klanten over ons
zeggen. Door verder te klikken op een referentie kun je het hele verhaal
lezen, inclusief de oplossing die we voor deze klant geleverd hebben.

"Moderne technieken, goede koppelingen en eenvoudig in gebruik"
12GO Biking is niet zomaar een fietsenwinkel. Met ruim 4200M² fietsplezier, een mega indoor E-bike testcenter en 200 medewerkers kun je wel spreken van een professionele rijwielhandel. Uiteraard hoort daar ook een snelle en kundige klantenservice bij. Zeker toen de vraag naar fietsen en reparaties tijdens de eerste lockdown excessief steeg. Zo kwam het dat Jelle Meijer in het voorjaar van 2020 op zoek ging naar goede telefonie software.

"Korte lijnen en geen loze beloftes"
Mark maakte samen met veel van zijn collega’s al langer gebruik van een telefoonsysteem. Door groei en intensiever gebruik van het systeem, voldeed het niet meer aan de wensen die zij hadden. In zijn zoektocht naar een nieuw systeem dat wél goed overzicht kon bieden stuitte hij op Pulse. Dit was rond september 2020. Inmiddels zijn we verder in de tijd en maken ze bij De Vinq dagelijks gebruik van het systeem. En is de klant-leverancier relatie uitgegroeid tot een heuse samenwerking.

"Fijn voor beller en gebruiker!"
Robin was begin 2021 op zoek naar een goed systeem om de telefonie voor zijn drie bedrijven professioneler in te richten. Tijdens deze zoektocht stuitte hij als eerste op Pulse en bleek er voor hem geen noodzaak meer te zijn om verder te kijken. Nu we bijna een half jaar verder zijn, nemen we contact op over zijn bevindingen. Onze eerste bevinding? Met zo’n prettige welkomstboodschap is even wachten geen enkel probleem!

"Als Raben Netherlands B.V. waren wij op zoek naar een innovatieve partner op het gebied van telefonie. "
Als Raben Netherlands B.V. waren wij op zoek naar een innovatieve partner op het gebied van telefonie. Buiten dat de telefonie van hoogstaande kwaliteit dient te zijn, wilden wij ook de mogelijkheid hebben om meer met de data vanuit de telefooncentrale te kunnen doen. Raffel heeft laten zien dat zij meedenken met onze organisatie en met gepaste oplossingen komen. Daarnaast biedt Raffel met het Pulse platform een eenvoudige manier om de VOIP omgeving te beheren.

"Al jaren verzorgt Raffel onze bereikbaarheid"
Al jaren verzorgt Raffel onze bereikbaarheid (zowel vast als mobiel) en ik zou mij géén betere partner kunnen wensen! Of het nu gaat om de kwaliteit, flexibiliteit en beschikbaarheid van het systeem, de vriendelijke en professionele ondersteuning, de soepele integratie met onze Exact Online en Zoho CRM omgeving of de scherpe tarieven. Raffel is voor ons dé telecompartner.

"We zijn begonnen op één locatie en inmiddels beheert Raffel de verbindingen voor al onze Mise en Place locaties. "
Raffel is altijd bereid om mee te denken met innovatieve ideeën, oplossingen voor diverse uitdagingen en adviseren ons op gebied van internet en telefonie in de breedste zin van het woord!

"Raffel is altijd direct beschikbaar om hulp te bieden waar nodig!"
We waren op zoek naar een platform waarin we zelf in staat zouden zijn onze hele telefonie te beheren, in te stellen en internationaal te schalen. Raffel biedt dit aan, terwijl zij ook altijd direct beschikbaar zijn om hulp te bieden waar nodig!

"De support van Raffel staat 24/7 voor ons klaar!"
Raffel heeft onze ICT-omgeving volledig opnieuw ingericht. Ook is er een eigen glasvezel aansluiting gerealiseerd waardoor we een supersnelle verbinding hebben en ook vanaf externe locaties snel en veilig kunnen inloggen. De servicedesk is 24/7 bereikbaar en helpt ons snel op weg bij vragen.

"Raffel is flexibel, klant georiënteerd, deskundig en oplossingsgericht!"
In onze zoektocht naar een nieuwe communicatie oplossing zijn wij bij Raffel terecht gekomen. Naast dat zij voor ons type organisatie een passende oplossing hadden, bleken zij ook nog in staat om enkele maatwerk vragen vlot op te lossen en te implementeren. Enkele typeringen voor Raffel zijn flexibel, klant georiënteerd, deskundig en oplossingsgericht!
Toe aan een frisse blik op internet, telefonie of ict?
Ralf staat voor je klaar!
Stuur een berichtje of bel direct op 085 024 3000.