Service en support

We staan altijd voor je klaar

We begrijpen dat internet, telefonie en ICT belangrijk zijn voor jouw bedrijf. Daarom doen we er alles aan om te zorgen dat je zo goed mogelijk gebruik kunt maken van onze diensten. Maar het blijft techniek en het kan voorkomen dat iets niet helemaal werkt zoals je verwacht of dat je een vraag hebt. Dan staan onze techneuten voor je klaar om je te helpen.

Kennisbank

Al onze producten zijn zo ontworpen dat ze zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn. Zo kun je ons telefonieplatform Pulse eenvoudig zelf beheren. Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan eens een kijkje in onze online kennisbank. Daar leggen we stap voor stap uit hoe je onze diensten het best kunt instellen en gebruiken. De kennisbank is constant in ontwikkeling. Veelgestelde vragen van onze klanten voegen we snel toe, zodat je snel zelf een antwoord kunt vinden op je vraag.

Naar de kennisbank

24/7 Bereikbaar, zonder servicecontract

Je kunt onze servicedesk bereiken op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur. Maar we begrijpen dat je onze diensten ook buiten kantooruren gebruikt en dat je soms een vraag of probleem hebt wat echt niet kan wachten tot de volgende werkdag. Je kunt onze servicedesk daarom 24/7 bereiken voor dringende gevallen. Je wordt dan snel geholpen door een dienstdoende medewerker. We vinden het belangrijk om deze service ook voor kleine ondernemers bereikbaar te maken zonder dat je een peperduur servicecontract moet afsluiten met allerlei ingewikkelde voorwaarden. Daarom rekenen we een starttarief als je onze servicedesk buiten kantoortijden inschakelt.

Monitoring

Voorkomen is beter dan genezen. Daarom hebben we een uitgebreid monitoringsysteem dat al onze diensten 24/7 nauwgezet in de gaten houdt. We meten alle vitale waarden waardoor we een technisch probleem vaak al zien aankomen voordat jij er als gebruiker last van hebt.

Onderhoud & storingen

Om de beschikbaarheid van onze diensten te waarborgen voeren we regelmatig onderhoud uit op ons netwerk. Omdat alle onderdelen van ons netwerk minimaal dubbel zijn uitgevoerd merk je daar meestal niets van. Toch kan het voorkomen dat we onderhoud uitvoeren waarbij het onvermijdelijk is dat onze gebruikers daar last van hebben. Dan plannen we dit onderhoud altijd 's nachts of in het weekend, en kondigen we dit per e-mail aan bij de bij ons bekende contactpersonen. Het kan dus zijn dat we het onderhoud aankondigen bij een collega. Wil je graag ook onderhoudsmeldingen ontvangen? Laat dit dan even aan ons weten. Je kunt altijd de actuele status van ons netwerk volgen via onze aparte statuswebsite.

Actuele status & storingen

SupportPlus & SLA's

Heb je behoefte aan extra zekerheid? Dan kun je gebruik maken van onze SupportPlus dienst. SupportPlus is een dienst waarbij we jouw (lokale) ICT omgeving in beheer kunnen nemen en toevoegen aan ons monitoringsysteem. Zo wordt er automatisch een techneut ingeschakeld als er iets met jouw lokale apparatuur aan de hand is, vaak nog voordat je er iets van merkt. Ook krijg je bij SupportPlus voorrang als je een dringend probleem hebt en is het mogelijk om een SLA af te sluiten op de diensten die je afneemt.

Ondersteuning nodig?

Fabian helpt je graag verder!

Stuur hem een berichtje of bel direct: 076 8200110.