Voip nummer aanvragen

VoIP nummer

Heel je bedrijf bereikbaar met maar één nummer!

Bel voordelig via het internet met een VoIP nummer van Raffel. Met de online VoIP telefooncentrale beschik je over alle functies die je nodig hebt voor zowel vaste als mobiele zakelijke telefonie.

Vraag een offerte aan

Regel je zakelijke telefonie online!

Met een VoIP nummer van Raffel hoef je nooit meer te investeren in een fysieke telefooncentrale bij jou op locatie. Je hebt slechts een VoIP nummer nodig om jouw bedrijf volledig bereikbaar te laten zijn. Of je nu twee of tweehonderd medewerkers hebt! Kies  nu voor een VoIP nummer van Raffel en geniet van optimale bereikbaarheid. Alles wat je wilt voor slechts € 4,50 per gebruiker. Bereken direct je kosten!


Voordelen voip nummer

De voordelen van een VoIP nummer van Raffel

  • Eindeloos veel functies, van keuzemenu en wachtrij tot een professionele voicemail
  • Gebruiksvriendelijke interface, je regelt alles snel zelf
  • Kwaliteit en betrouwbaarheid, je hebt altijd en overal verbinding
  • Persoonlijk advies en service, zelfs 24/7
Op ieder moment een voip nummer

Op ieder moment

Met je een VoIP nummer kun je met een onbeperkt aantal toestellen uitbellen of gebeld worden. Je hebt dus geen lijnen meer nodig, en bent nooit in gesprek. En je kunt een voip nummer ook eenvoudig koppelen met je mobiel. Zo kun je via je zakelijke mobiel uitbellen met jouw vaste VoIP nummer! Ideaal als je onderweg bent of thuis aan het werk bent.

Bestaand voip nummer meenemen

Wil je je bestaand nummer meenemen?

Heb je al een nummer bij een andere provider? Geen probleem! Je kunt je huidige nummer eenvoudig meenemen. Wij zorgen voor een naadloze verhuizing. Besluit je toch een nieuw nummer te willen gebruiken? Neem dan eens contact op met een van onze medewerkers. We kijken rechtstreeks met je mee om een nieuw VoIP nummer voor je uit te zoeken. 

Online telefooncentrale

Met een VoIP nummer bel je via het internet en kies je voor gemak. Je kunt online zelf voor ieder telefoonnummer een belplan maken. Daar bepaal je welke route een inkomend belletje aflegt. Je kunt bijvoorbeeld alle toestellen tegelijk laten rinkelen of in een bepaalde volgorde. Of geef je de klant liever een keuzemenu om gelijk bij het juiste team uit te komen? Ook stel je eenvoudig een welkomstboodschap, wachtrij, doorschakeling en je openingstijden in.

Ook je eigen telefooncentrale in de cloud?

Neem dan eens contact op met Dennis. Hij helpt je graag verder.