Wallboard
Eenvoudig statistieken van binnenkomende oproepen
zien? Weten hoe veel wachtende bellers er zijn? In één oogopslag zien
welke medewerkers beschikbaar zijn? Gebruik het wallboard van ons
telefonieplatform Pulse!
Callcenter module
Heb je veel binnenkomend telefoonverkeer? Gebruik dan de gratis callcenter module in Pulse. In de callcenter module maak je wachtrijen aan waar bellers in terecht komen. Per wachtrij kun je aangeven welke gebruikers de oproepen voor deze wachtrij aannemen, bijvoorbeeld per afdeling. Met het wallboard kun je vervolgens alle statistieken zien die je wil zien. Aantal wachtende oproepen, gemiddelde gespreksduur, gemiddelde wachttijd, aantal afgehandelde gesprekken, aantal gemiste oproepen, de beschikbare gebruikers én zelfs klanttevredenheid. Je kunt bellers vragen om het gesprek te beoordelen nadat er is opgehangen.
Slechts een scherm nodig
Je kunt het wallboard beheren met slechts één scherm. Dit kan een tv scherm of PC scherm zijn. Je ziet hier een overzicht van alle statistieken welke continu real time worden bijgewerkt. Op een scherm kun je meerdere wachtrijen laten zien.
De voordelen van het wallboard
- Real time statistieken
- Gesprekstijd inzien
- Aantal wachtende bellers zien
- Gemiddelde wachttijd bekijken
- De beschikbare gebruikers zien
De mogelijkheden
zijn eindeloos
Ook gebruik maken het wallboard?
Neem contact op met Ralf. Hij legt je er graag alles over uit!