Zoho CTI

CTI is de engelse afkorting voor ‘Computer Telephony Integration’ en betekent simpelweg dat je telefonie integreert met je computer. En zo’n CTI koppeling is er nu ook voor Zoho CRM. Met de Zoho CTI koppeling kun je eenvoudig jouw Zoho applicaties koppelen aan ons telefonieplatform Pulse.

Meer over Pulse

De voordelen van Zoho CTI

Met de Zoho cti koppeling met ons telefonieplatform Pulse profiteer jij als Zoho gebruiker van een aantal grote voordelen:

  • Direct een relatiekaart openen als je gebeld wordt
  • Uitbellen met één muisklik
  • Direct gespreksnotities maken
  • Taken voor jezelf aanmaken

Direct relatiekaart openen

Zodra er een binnenkomende oproep via de Zoho cti  binnenkomt verschijnt er rechts onderin beeld een pop-up met de naam van de relatie. Deze kun je middels één klik openen en je ziet hierin gelijk de gespreksnotities uit vorige gesprekken.

Neem contact op

Uitbellen met slechts één klik

Via de Zoho cti kun je uitbellen met slecht één muisklik. Je opent de relatie in het Zoho CRM en vervolgens klik je op het groene telefoonhoorntje en je toestel belt meteen uit naar je relatie. Dat scheelt tijd want je hoeft de nummers niet meer op te zoeken en over te typen.

Direct gespreksnotities noteren en opslaan

Ben je druk? Even snel een notitie van een telefoongesprek maken? Dat kan met de Zoho cti koppeling! Zodra je gebeld wordt krijg je een pop-up die je meteen in staat stelt om via de Zoho cti koppeling het gesprek vast te leggen. Tijdens het telefoongesprek of daarna kun je direct een notitie van het gesprek maken en deze opslaan. Handig voor je collega’s ook. Daarnaast kun je ook een taak voor jezelf aanmaken. Zo kun je aangeven wanneer je bijvoorbeeld een bepaalde prospect terug moet bellen. Je krijgt hier vervolgens een herinnering van per e-mail.

Ook gebruik maken van de Zoho cti koppeling?

Neem contact op met Dennis. Hij legt je er graag meer over uit!