Referenties | De Vinq
Klant aan het woord

"Korte lijnen en geen loze beloftes"

Mark Smulders, De Vinq

Mark maakte samen met veel van zijn collega’s al langer gebruik van een telefoonsysteem. Door groei en intensiever gebruik van het systeem, voldeed het niet meer aan de wensen die zij hadden. In zijn zoektocht naar een nieuw systeem dat wél goed overzicht kon bieden stuitte hij op Pulse. Dit was rond september 2020. Inmiddels zijn we verder in de tijd en maken ze bij De Vinq dagelijks gebruik van het systeem. En is de klant-leverancier relatie uitgegroeid tot een heuse samenwerking.

Overzicht behouden

“We kwamen op een punt in onze carrière dat we behoefte hadden aan een professionaliseringsslag. Dat klinkt ambitieus, maar als je intensief met projecten bezig bent en er veel lijnen binnenkomen, dan is het belangrijk om het overzicht te behouden. De aanbieder van het vorige systeem gaf aan dit niet te willen ontwikkelen. Daarop zijn wij op zoek gegaan. No hard feelings trouwens.”

Goed verhaal

“Ralf kwam zelf bij ons op bezoek. Dat vind ik meteen een pré. Iemand met hart voor de zaak, een goed verhaal én ook nog de juiste kennis. Hij begreep onze wens en vertaalde die naar het systeem dat overzicht biedt: Pulse. Binnenkort is het dashboard klaar en kunnen we in één oogopslag zien wie er inbelt, welke medewerker ingelogd is, wie er in de wachtrij staan en welke telefoontjes we onverhoopt gemist hebben. Dat werkt voor ons heel goed.”

Intensieve samenwerking

“De samenwerking is goed. Zoals ik net al aangaf was er direct een goede klik. Nu zijn we ook echt intensief samen aan het werken voor een nieuwe feature. Wij wilden graag dialer software aanschaffen, maar konden de juiste aanbieder hiervoor niet vinden. Vervolgens hebben we het voorgelegd aan Ralf en zijn interesse was al snel gewekt. Dat is toch mooi?”

Tevreden klant

“Wij zijn als bedrijf heel tevreden. Eén van de belangrijkste aspecten van een aanbieder / samenwerkingspartner vind ik communicatie. Die is goed bij Pulse. Het is geen groot bedrijf, maar hun service hebben ze wel zodanig ingericht. Ze werken met een goed ticketsysteem, waardoor ze altijd exact weten wat de status van een vraag is. Overigens worden die ook altijd snel opgepakt. Ze maken geen loze beloftes. Ik ben een tevreden klant!”

Bram Greijmans Sendcloud

"Raffel is altijd direct beschikbaar om hulp te bieden waar nodig!"

We waren op zoek naar een platform waarin we zelf in staat zouden zijn onze hele telefonie te beheren, in te stellen en internationaal te schalen. Raffel biedt dit aan, terwijl zij ook altijd direct beschikbaar zijn om hulp te bieden waar nodig!

Lees het hele verhaal

Kennismaken of persoonlijk advies?

Dennis staat voor je klaar!

Stuur een berichtje of bel 085 024 3000.