Zoho voip

Zoho voip

Uitbellen met één klik, direct een relatiekaart openen, meteen gespreksnotities maken en deze opslaan? Dat kan! Zo werk je nog efficiënter met Zoho! Want je koppelt ons voip platform Pulse namelijk eenvoudig aan het CRM van Zoho. Zo combineer je Zoho met Voip, en de koppeling is nog gratis ook!

Vraag een offerte aan

Bellen met slechts één klik

Combineer nu Zoho met ons voip platform Pulse en je kunt jouw klanten bellen met één muisklik! Dat noemen we ook wel: ‘click2dial’. Dit wil zeggen dat je bijvoorbeeld via de klantenkaart van je klant op het groene telefoonhoorntje klikt en jouw toestel vervolgens vanzelf uit gaat bellen. Zo hoef je dus nooit meer eindeloos te zoeken naar telefoonnummers, of ze over te typen.

Direct een relatiekaart openen met Zoho voip

Zodra een relatie naar jouw bedrijf belt kun je met de Zoho voip koppeling meteen de relatiekaart openen. Er verschijnt rechts onderin je scherm een pop-up met daarin de gegevens van de klant die belt. Als je hierop klikt opent de relatiekaart direct, maar je kunt vanuit de Zoho Voip pop-up ook meteen een follow-up actie in het Zoho CRM zetten.

Gespreksnotities maken

Als je de relatiekaart hebt geopend kun je hier na of tijdens het telefoongesprek natuurlijk meteen een notitie maken. Handig als je druk bent bijvoorbeeld en snel iets wilt noteren. Zo werkt Zoho in combinatie met voip voor jou!

Ook gebruik maken van de Zoho voip koppeling?

Neem dan contact op met Dennis. Hij helpt je graag met het koppelen van Zoho en voip.